Mörkt mörkt mörkt

Känner nu att hela vårat hem känns så himla mörkt.
Vill göra nå åt de..
Jag hatar denna tid på året när allt är grått och trist och man får ingen ork till något!
Har så mycket jag skulle vilja göra med lägenheten, men ärligt talat så har ja ingen ork till de.
Men de vänder ju, de vet ja. Men just nu känns allt tråkigt!

Våran säng skulle jag vilja måla vit med, men när ska ja hitta tid till de?
I vardagsrummet har vi i princip bara svarta möbler, och de känns så himla tråkigt!
Nääe, nu hoppas ja att tiden går jätte snabbt till första advent så man får julpynta här hemma, då kommer allt känns mycket ljusare :)

Just nu ligger Milton här brevid mej i vagnen och sover och pappan ligger uppe i sängen och sover, bara jag och katten som är vaken :)

Funderar på om ja ska ta och fixa Miltons matstol idag, eller åtminstonde börja.
Den ska tvättas och målas om från röd till vit.
Man kanske skulle ta och möblera om ? Men hur ? och var ?
Jaa, ni.


Igår skrattade Milton riktigt för första gången :)
Så himla härligt de var att lyssna på hans underbara skratt, som verkligen kom från hjärtat :)
Åhh mammas hjärta, va fort tiden går.
Önskar att någon kunna stanna tiden lite så jag hinner med :)

Nu börjar han vakna så ja ska avsluta här!
Hoppas på en rolig dag med mycket bus och skoj iaf.

Hörs.


Kommentarer
Postat av: Emma

Halloj, allt bra ? Fått nå snö ännu ? :)

Kram

2009-11-05 @ 14:02:31
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt, men usch för regn, nej inge snö här, har flugit lite snöflingor i luften men inget på backen :P

Här är det bra annars :D

Kramar

2009-11-05 @ 22:19:36
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0