Okeeej.

Idag kom första snön.
Har lite delade meningar om de faktiskt.. På ett sätt är de rätt mysigt att de blir ljusare mm, även att jag snart får julpynta!
Jag verkligen älskar att göra de, och fick ja för R så skulle jag kunna göra de imorron :)
Men direkt efter julafton och allt de där, då vill ja ha bort allt :)

Denna dag har verkligen varit mycket händelserik!
Började med att gå på föräldrarutbildningen kl 9.30 i morse, och där så sjöng vi för barnen och de gillade dom flesta iaf, Milton passade på att kräkas en himla massa på mamma :)
När vi kommit hem så sov Milton så då fick han sova vidare ute i vagnen då passade jag och R på att röja upp lite här hemma..
De är såhär att i våran hall har vi två garderober som de har varit kaos i, alltså man fick skynda sej att ta vad man skulle ha där inne annars var de varning för ras, men men.
Nu har vi städat upp där rikitgt och sorterat vinter sakerna , så jag är mycket nöjd över hur fint de blev :)
Efter de så åkte vi in till min farmor för att hämta sockar som hon hade köpt, grejen är den att jag hade frågat henne om hon inte hade lust att sticka ett par eller två, de är ju faktiskt roligare så.
Men hon tyckte att dom var så små :)
Men dom hon hade köpt var verkligen jätte fina! Tack o bock.

Sen drog i till Mikael på middag, där va även mamma och mormor och Håkan Bråkan :)
Trevlans värre!
Även att vi åkte upp till Håkan för att hämta lite möbler som han ej skulle ha, fick en jätte fin skänk, vilket var mycket uppskattat med tanke på att jag har letat efter en sån.
Så de va jätte snällt verkligen. Tackar i massor!
Mormor och mamma följde med hem hit en sväng med, mormor hade ju ännu inte sett hur vi bor o så, så de va jättre trevligt!
R kom nog hem nu efter han skjutsat hem dom.

Nääe, detta blev ett långt och rätt tråkigt inlägg, men sånna ska de va med ! :)
Nu ska ja ta och fixa lite i köket sen äre natti natti för oss, Milton sover här i vagnen han.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: simone

Ah okej :) vi får se hur jag gör, har ju varit jättesjuk nu 1 vecka, låg i 40graders feber åsånt. Så ja, vi får se helt enkelt :) är så himla osäker!

2009-11-07 @ 16:10:35
URL: http://simonearlemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0