Oookej..

.. de var nog bara en tillfällighet att han sov så bra, igår somnade han först vid nio och sov i ca 40 min (som alltid) och sen var han vaken igen till ca halv 12..
Men när jag tänker efter så har han typ alltid gjort så..
Vet inte hur ja ska göra för att få honom att somna tidigare.
De blir bara skrik och grin .
Men jag tänkte att vi får följa hans rutiner ett tag nu, de kanske rättar till sej?
Och går de får lång tid att de aldrig gör de så får jag väl försöka igen då. :)
Men de är ju rätt skönt för han sover ju ländre på mornarna, eller han brukar vakna runt 6 och äta o så, sen somnar han om igen och sover till typ 9, de är rätt skönt! :)

Glad blev ja i morse med när ja vaknade första gången, och såg att de va snö på backen fortfarande ;)
Tycker faktiskt att de är rätt mysigt!    Fast bara ett tag..
Tycker att de kan vara såhär lite snö hela vintern så går de snabbare sen när allt ska bort! :P hehe.

Idag ska jag och Milton upp och hälsa på Hanna och Wille tänkte vi, de blir trevligt de.
R är hemma och är sjuk idag, hans öga ser jätte roligt ut.. helt uppsvälld o så.
Hoppas han får en tid på hälso idag!

Yesyes, men nu ska ja ta o äta lite frukost.
Börjar bli riktigt hungrig nu.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0