sjukhuset.

Japp, denna vecka har man spenderat på sjukhuset. Mindre kul Lixom, är där nu med så jag Bloggar från mobilen . har iaf nån infektion på njurarna så jag har då inte varit pigg må jag säga, fy bubblan. Men nu äntligen känner jag mej bättre så i morgon om proverna visar sej vara bra även då, så får ja åka hem! :) ingen är gladare än jag, saknar mina killar nå så fruktansvärt ju. Mina bästaste killar! Och nu när jag har legat här så har ja även haft lite extra tid till att tänka osv, och då har ja kommit på och undrar hur vissa nyblivna mammor hinner blogga så himla många gånger per dag? Och varför vissa ska ha de så bråttom med allt? Jag tror jag att om man ska ha så himla bråttom med allt så kommer man vakna upp en dag och undra vart småbarnstiden tog vägen, de kommer man säkert enda, men varför skynda sej genom den? De går ju så himla fort enda?! Ja ja, men de var bara mina tankar de. Sen även nu när jag inte träffat milton så mycket, så inser jag hur stor han blir, och hur mycket med han är och allt de där, de går så snabbt så man hinner knappt blinka. Men hur som haver, hoppas att jag blir riktigt pigg till helgen för då tänkte ja julpynta :) som jag har längtat :) Näe, nu ska ja försöka sova, har så himla svårt att sova på nätterna nu. Men god natt folket!

Kommentarer
Postat av: iggemormor

Men shitt! Vad konstiga grejjer det finns man kan råka ut för å! Krya på dig!

2009-11-27 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0