Dagens bravader :)

Yes, dagen började med att jag väckte Milton 20 över 11 :)  Tyckte faktiskt att han sovit klart då. hehe.
Gjorde klar honom för att sedan dra upp till pappa för att ja skulle dit och rensa Majas garderob :)
Såå de gjorde jag och jag hittade mycket fina fynd :)
Efter de drog vi hem hit för då skulle Maja rensa min, o de gjorde hon kan ja lova! :) haha
Bra de för oss!

Har även varit ute på en promenad men de va så kallt och tråkigt att gå själv, Milton sov ju han som vanligt :)
Nu väntar jag på att R ska äta upp sen ska vi dra in till mamma en snabbis för att lämna lite kläder som hon så snällt kunna sälja på tradera åt mej.

Jaa, men de blir bra de!


Nu är R klar så nu ska vi dra.


Kommentarer
Postat av: simone

kanske ska börja sälja lite på tradera jag med, kan ju behövas! man använder ju knappt hälften av kläderna, man hinner inte :P

2009-10-19 @ 18:56:07
URL: http://simonearlemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0