Ensam

Yes, mamman och Milton kör solo ikväll.
känns väl sådär. Inte för att jag inte klarar Milton själv, nej nej.. Utan för att jag verkligen avskyr att vara själv!
Vet ej varför, har alltid varit så.
Men men that´s life!

Har väl inte så mycket att skriva direkt, R fyller år idag, så grattis grattis älskling! :)
Försöker få min son att sova, men icke.
Han somnar i min fams men så fort jag lägger ner honom i vagnen så vaknar han. Busfrö!

Tänkte iaf bjuda på lite bilder på min älskade lilla tjockis :)

                           

 

                                  Mammas allt <3     


Nääe, nu ska ja gå och försöka få min son att somna om, jag hör hur han ligger och sprattlar i vagnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0