Grattis Hanna!

Hanna fick en lite pojke igår, så himla kul ! :) Stort grattis till dej.
Jätte kul tycker jag att de är att de är så många man känner som får barn. :)

Så nu längtar jag tills dom kommer hem och orka ta emot besök så man får komma och hälsa på.

Men igårdagen då iaf, R va ute och tog upp båten hela dagen typ, och som sagt kom Christina och hälsade på :) De va jätte trevligt de.
Kristoffer kom sen han med för han skulle äta med oss o så.. Och efter maten gick jag upp till Sussie för att göra henne lite sällskap, hon har op foten och pappa och maja är uppe i s-vall för maja ska spela lite innebandy, fick nyss höra att dom kommit till final :)   Himla kul!

Nu har lill-prinsen vaknat hör jag, så ja ska gå upp o se om han vill ha lite mat i lillmagen :)


Många som läser min blogg ser jag, men ni är hemskt dålig på att lämna nå kommentarer!   Skärpning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0