Jul, jul strålande jul :)

Åhh va jag längtar till jul nu!
De är så mysigt när man ser snön ligger på träden och de lyser fint i varje hus :)
Även fast ja längtar till snö nu så kommer de gå över, jag lovar! haha.

Va inne på jotex igår och skulle beställa lite jul-gardiner som ja kikat på ett tag, men dom ja absolut vela ha.. dom varit leveranstid på den 15 dec!
Alltså när jag fyller år, och de är 9 dagar före jul.
Så de stuntade jag blankt i!
Men hittade två andra iaf, så ja får kikar runt lite till :)

Åhh ja längtar tills jag får pynta här hemma och klä granen osv :)
Mys mys mys, de är vad de är!

Idag ska vi på BVC då som sagt.
Milton ligger fortfarande uppe och sussar sött med pappsen, och ja ska ta och äta lite frukost och sen göra mej i ordning.


Kommentarer
Postat av: simone

Ja vill också ha jul! Men snön får gärna komma först :)

2009-10-14 @ 15:14:07
URL: http://simonearlemar.blogg.se/
Postat av: majsan

toook , man kan ju inte längta efter snöö :D

2009-10-14 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0