Ledsen Milton...

.. jaa, min son har varit rätt ledsen i ca en vecka nu. Han är bara nöjd en stund åt gången sen så äre igång igen.. men då han är nöjd så pratar han och flinar osv.
Jaa, men idag då, så vaknade Milton och var heeelt hysteriskt, så då ringde jag BVC och hon tror att han antagligen har öroninflammation.
Så jag ringde hälso och vi ska dit kl halv 3.
Just nu sitter han med Jossan och pratar och har de allmänt mysigt :)

R har jobbat natt hela helgen så då har våran barnflicka Jossan varit här och gjort oss sällskap :)
Alltid lika trevligt.

Jaa så vare med de, de är nästan så ja hoppas att han har de så han får medicin så han slipper ha ont stackarn.
Eller jaa, de bästa vore ju om han ej har de, jaa.. men ja tror ni fattar vad ja menar.

Igår va vi upp till Hanna och Jocke och hälsade på lilla Wille :)  Sötnöt.
Han va så liten.
Milton känns jätte stor nu ju när han har hållt i en sån där liten bebis :) hehe.

Nääe, nu ska ja passa på att äta nå nu när Milton slumrat till en sväng :)



Kommentarer
Postat av: Nettan

Åå stackars liten. Hoppas att han blir bättre och att ni får reda på vad det är.

Jag hoppas att du har rätt, men just nu känns det som att dom 38 dagarna kommer att gå väldigt långsamt.

2009-10-12 @ 12:23:03
URL: http://nettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0