Lill-prinsen..

.. va jäte ledsen igår.. och han visade högt och tydligt hur mycket oxå.
Fyy de bara skär i mitt mamma hjärta när han är så ledsen.
Jag gjorde precis allt man kan tänka sej, men inget dög.
Uffa liten .

Men sen när R kom hem så badade han honom och sen lindade vi in han i hand mys-filt och så la jag honom i min famn, och han somnade.   Skönt för oss båda!
Mammas lilla hjärta, jag tror han hade ont i magen. uffa.

Även idag kom han på hur ledsen han var, men efter R hade tagit på honom hans mössa och lindat in honom i filten somnade han skönt.
La honom sedan ute för att sova, de va ca halv 1 och han sover fortfarande.
Börjar sakna honom en himla massa nu, men förhoppningsvis vaknar han snart och vill nog ha en ny blöja och lite mat i magen :)

Christina har varit på besök idag, vilket va himla trevligt!
Hoppas de inte dröjer för länge innan vi ses igen bara :)

Nääe, nu låter de som han börjar vakna så ja ska gå o se efter :)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0