Milton 2 månader :)

Jaa, som sagt.. Idag blir mammas lilla kille hela 2 månader :)
Så sjukt fort de går alltså, kan ingen stanna tiden lite? ;)

Föräldrargrupp vare idag då, de va riktigt trevligt de!
Blir himla kul att träffas 9 gånger till, fast ja tycker då verkligen inte om tiden :) haha.
Men de går de med :)

Efter vi varit där så hann jag nästan bara hem så ringde Petra och undra om vi skulle med ut och gå, och ja.. Självklart! :)
Riktigt trevligt må ja säga.

Igår va vi ju in till mamma, och hon hade köpt ett "väggord" till Miltin (väggorden är mina nya kärlekar, skulle kunna köpa huuur många som hellst)
Men iallafall då, så satte vi ju självklart upp de idag och så duktig som man är då, så har jag faktiskt knäppt kort på de ;)
Jag tror faktiskt att Petra har smittat av sej med sitt kort-knäppande som hon kan lägga in i bloggen :)

Nääe, nu ska ja lägga upp bilderna sen blir mat mat mat :)



Sitter ovanför där vi ska ha Miltons säng sen när han flyttar till sitt rum :)






Och så här trött är man efter man varit ute på promenad med Petra och Miro :)

Kommentarer
Postat av: simone

åh, gullplutt han då :)

2009-10-15 @ 19:21:21
URL: http://simonearlemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0