Mys mys mys :)

Jaa, idag blire hemma mys med lill-prinsen på hög nivå :)
Moster Jossan ska komma och leka och så skulle Marina komma senare för jag ska färga håret på henne.
Blir toppen bra de.

Milton sov typ heela dagen igår, så igår kväll när jag o R skulle lägga oss då tyckte Milton att de var dax att vakna och vara på världens bästa humör! :)   Fast han somna om efter en timme igen, men lite mys hans med :D
Alltså, när Milton ler åt mej.. Jag blir så himla glad så de känns som om ja skulle kunna gråta, av glädje förståss :)
Mammas hjärta, vad vore livet utan dej?






Har ingen blixt på när jag knäpper på Milton, därför blir bilderna lite suddiga osv.
Men han är vackrast på jorden iallafall. :)

Just nu ligger han ute i vagnen och sussar så sött. Så då ska ja passa på och få nå gjort här hemma :)

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Han är ju så fruktansvärt sööööt :)

2009-10-02 @ 21:15:28
URL: http://littledoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0