Mys mys

Har lite tråkigt så jag passar på att skriva lite, men jag faktiskt inte så mycket att skriva om.

Sitter här och fördriver lite tid nu medans Milton sover ute i vagnen och tvättmaskinen sköter sej själv och R är nere vid båten.
Så då var man alldeles ensam med, inte ens katten är hemma och gör mej sällskap. :)

Känner att jag har så mycket tankar och funderingar om en massa saker, som jag inte har någon lust att dela med mej av här. Men skulle endå vara skönt att få skriva av sej lite. Men de löser sej nog.

Något jag vet iaf, de är att min underbara son skänker mej så mycket glädje så de går ej att beskriva.
Levde jag ens innan jag fick barn? Undrar vad ja gjorde innan.
Milton är helt enkelt världens underbaraste. :)

På tisdag ska ja på den dära efterkontrollen iaf, de blir kul de att få träffa Runa igen!
Men ja skulle ha bestämmt mej vad ja ska ha för preventivmedel, någon som har nå förslag?
Hade tänkt om ja ev skulle sätta in en sån där koppar spiral, men jag vet inte riktigt. De känns så krånligt!
Tycker att R skulle kunna äta p-piller :)    Karlar kommer undan så lätt med saker o ting har ja kommit underfull med, så ja drig upp de förslaget till R.. Men de blev ner röstat lika fort de kom upp på tapeten. :) hehe.

Skulle ha haft upp nå tavlor ovanför soffan med, men jag har två foton jag vill ha upp.. En på tjockis magen och en på Pilton. Men ja vill ha dom förstorad..
Ska kolla runt lite om de finns nå som är billigare än att lämna in dom på typ expert eller nå!



Jaa, men från de ena till de femte så har ju min älskade telefon pajjat! Skit oxå.
Men R skulle leta reda på pappren till den så vi kan skicka in den på lagning eller nå.
Vill även ha jul nu snart, jag vill pynta och göra massa fint :)
Vi ska vara här hemma i jul, och de ska bli så himla skönt att inte behöva gå/åka nån stans på jul.
Mamma och Mikael och Adam ska komma och fira med oss, himla trevligt!
Har kommit på att jag har faktiskt inte firat någon jul med Adam än, och han fyller 7 i år..
Så de är verkligen på tiden!

Nääe, nu ska ja upp på vinden för att leta fram vin glasen som ja lagt upp där.
Förstår inte ens varför vi har dom när ingen av oss överhuvudtaget dricker vin..Jag tycker att vin är kärringdricka!
Men sak samma, jag ska ha ner 2-3 st för att sätta ljus och sånt mys i dom, de blir mysigt de.
Nu ska ja passa på att göra de undertiden lill-prinsen sussar.

Kommentarer
Postat av: simone

Smart de där med vinglasen du ;)

2009-10-04 @ 21:11:27
URL: http://simonearlemar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Simone : Jaa, men tar vad man har! :)

2009-10-06 @ 11:24:37
URL: http://sandraschilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0