Trööök.

De är vad jag har de idag.. trött är jag med så jag känner inte för att göra något heller för den delen.
Igår va de en toppen dag iaf :)
Städade lite här hemma och sen kom Tesse och Hanna och Wille och hälsade på :) mycket trevligt
Hanna och Wille stannade en stund sen skulle dom iväg så när dom hade åkt klädde jag och Tesse och Milton på oss och gick på promenad här i stora Iggesund :)
Köpte lite götta sen drog vi hem och kikade på tv och pratade en massa.
Mycket trevligt :)
Jag tror kl va halv 12 när R skjutasde hem henne :)

Just nu ligger prinsen och sover ute och jag har legat på soffan och tyckt synd om mej själv för jag har så tråkigt. haha.
Dammsugat och sånt har ja även gjort idag, vagnen drar ju inte så fruktansvärt med grus ju..

När Milton vaknat och ätit och allt de där ska vi klä på oss och ta en promenad med Jossan, de blir bra de :)
Även att Maja kommer och sussar här inatt, hon ska vara här hela veckan :) Bra för oss de .

Mensvärk har jag med.. undra om den tänker komma och dryga sej med mej snart, fast de är ju bra för då kommer den samma dag som förra månaden.
Har även hämtat ut p-pillren som ja ska börja äta.
Men jag tänkte vänta tills mensen kommit så bli de riktigt på en gång :)

Åhh, på fredag kommer mormor och morfar upp med :) De blir himla skoj.
Morfar stannar tills på söndag och då kommer mormor hit för att vara här i några dagar, sen åker hon tillbaka till mamma igen. De blir bra de.
Ska bli jätte kul att dom kommer hit så dom får träffa Piltis och sånt, mormor har ju inte träffat honom än..
Men morfar har ju :)
Fast Milton har växt rätt mycket sen dess, hehe.

Nääe, nu ska ja gå och kissa o sånt så ja är klar tills Milton vaknar ;)

Hörs.

Kommentarer
Postat av: simone

Ja eller hur , är grymt sugen på den faktiskt :)

Ja tänkte hos kungkent lr nån i delsbo, haru nå bra tips? :)

2009-10-20 @ 15:15:06
URL: http://simonearlemar.blogg.se/
Postat av: simone

Okej, låter bra det :) kör vell på han då!

Hinner man gruva sig lite med :)

ah, äntligen hade man orken till att verkligen STORstäda. känns skönt!

2009-10-21 @ 16:54:45
URL: http://simonearlemar.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tack Sandra, skönt att ha någon på MIN sida då.(ja har fått veta några fler med) :-D Jag tror att dom flesta som fått barn eller är väldigt nära kan förstå mig, och min oro för det hela.

Ha det så bra. Kram

2009-10-24 @ 22:42:05
URL: http://nettan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jaha har du redan fått tillbaka den? jag fick inte tillbaka min förrän efter sex månader. Skönt .

Vem är Piltis??

2009-10-25 @ 10:56:33
URL: http://besten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0