Faderskap

Idag va vi in till stan för att skriva under dom där faderskaps pappren.
Tycker att de är så himla löjligt de där med att om man är gift så går de automatiskt, men vad är de för garanti? Bara för att man är gift finns de väl ingen garanti?   Nääe, de där tycker jag är hemskt löjligt.
Men de ligger väl kvar sen 1800 kallt lixom.
Men nu äre gjort iaf och så fixade vi även delad vårdnad, finns ju ingen andledning till att jag ska sitta och trycka på den själv heller när vi bor tillsammans osv. Det är ju trots allt vårat barn, och då ska väl båda ha vårdnaden så länge de funkar?
Jaja, nog om de.
Efter påskrivning av en massa papper så drog jag en snabbis på stan för att köpa present till lilla Nathalie som fyllt 1 år, stora tjejen !
Så då drog vi till dom för att gratta henne en snabbis och sedan hem för lite mat och så kom Miltons farmor och hälsade på :) De va skoj!
Milton har varit lite gnällig till o från idag, kan vara vädret.
Även att han har varit rätt mammig och velat ha tutten heeela tiden ibland, men så fort jag lägger honom till rätta vid tutten så har ha typ somnat :)  Lilla älsklingen, han vela väl bara ligga och mysas!
Och jag är då inte sen att tacka ja till en massa mys med min son! :)

Min son, va underbart de låter och va skönt att kunna säga så.. helt underbart!
Älskade lilla Milton, om du bara hade en aning om hur älskad du är, mammas lill-prins.

Även att jag är nästan lite avundsjuk på folk som ska få barn snart osv, inte för att jag längtar tillbaka till smärtan utan den underbara känslan när barnet kommer upp på bröstet.
Så himlans underbart!
Men fatta mej rätt, varje dag är underbar efter med.   Men den känslan är nå spec och jag tycker verkligen synd om dom som ej kan få barn.. Som ej får vara med om att föda ut sitt barn och sen få upp den lilla på bröstet.
Då är lyckan verkligen total och den bara fortsätter dag för dag.

Nääe, nu ska ja lägga mej i soffan med mina pojkar och snart blire sängen för heeela slanten.
Trött som jag vet inte vad, men de hör till! :)

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0