Klippning vare ja..

Okej, nu har jag varit och klippt mej och jag valde den till höger o bla bla bla.. Men de är ju bra att hon klippt lika oxå då? Okej, jag vet att de inte går att klippa exakt lika.. Men hon hade ju kunnat försöka göra nå liknande iaf?
För kort blev de med, jag sa att ja vela ha axel-lång och va får ja då? Betydligt kortare.
Nääe, tacka vet jag Petra som lyssnar på vad man säger och så. :)
Härmed kommer jag vara en mycket trogen kund hos dej Petra, men då får du se till att komma hem lite oftare :)

Japp, så får de blir.
Nääe, nu är Milton hungrig så jag ska ge honom lite mat!

Hörs.

Kommentarer
Postat av: simone

så är det alltid, man får aldrig som man vill hos vissa, så tråkigt att gå därifrån halvnöjd!. men man vet tills nästa gång vart man INTE ska gå iaf :). jag tror det blev fint endå, du passar i de mesta :D

2009-09-16 @ 20:44:24
URL: http://simonearlemar.blogg.se/
Postat av: Beeeeda :D

Men vad tråkigt att hon klippte fel :( Vilken salong var du på ? eller vem vare som klippte? Jag ska iväg och klippa och färga imöra jag oxå :) Sen ska vi till Igge och gratta kusin, kanske vi kan kika in hos er framåt kvällen, om ni är hemma? Puss

2009-09-17 @ 22:22:31
URL: http://idamossberg.blogg.se/
Postat av: Petra-

;)



Tur att jag gör dig nöjdas Sandra :P



Men jag tror ändå att du blev skit snygg i håret .

En skönhet klär ju i allt du vet :)



Puss och Pussa Milton från mig!

2009-09-21 @ 20:08:13
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0