Läänge sen..

Jaa, nu var de ett tag sen igen man skrev, men som sagt.. Har bättre saker för mej än att sitta här och knappa :)
Allt är bara bra här iaf, lill-prinsen växer för varje dag som går tycker jag.
Kan inte fatta att han blir 4 veckor på lördag, verkligen inte.
Mammas stoora kille!

Även att jag och Sussie (pappas fru) har börjat varit ute och gått, så idag va de tredje kvällen i rad och otränad som man är, så känns de faktiskt i vaderna nu. Pust, vart är min kondis? :)
Men jag arbetar för att få tillbaka den! ;)
Även att jag har ca 2,5 kilo kvar tills jag väger lika mycket som ja gjorde när jag va på inskrivningen hos Bm.
De känns lovely, men liite till ska bort efter de och de ska bli fastare lite hör och var! :) haha.

Just nu sitter moster Jossan med Milton i famnen och myser när han sover, han somnade när hon gav honom mat.
Har tvärr måstat börja med ersättning nån gång ibland, för tyvärr så blir han inte nöjd med bara brösten ibland..
Bara när han inte ätit på några timmar, för då vara rinner de ur dom.. Men som sagt ibland är han lite extra hungrig och snuttar hela tiden och då hinner mina tuttar inte lixom fylla på sej. Men men, bara han blir nöjd är jag de!

I helgen kommer min moster med fam och hälsar på, de ska bli himla skoj!
Va ju ca 1½ år sedan dom va upp sist.

Imorron ska vi till BVC igen iaf, undra hur mycket lill-prinsen gått upp nu då? :)
Jag blir nöjd bara de är något iaf!
Även att Sussie ska låna honom en sväng och gå ut o gå imorron när hon slutat jobbat, så då passar vi på att vända upp o ner på hela lägenheten och kör en storstädning!
Ska bli så himla skönt, ialla fall när de är klart :)

Två år har jag och R idag med, mysigt värre.
Och de firade vi med att åka till Söderhamn en sväng på Barnens hus och sen hem och då somnade jag och Milton på soffan i ca 1½ timme sen drog vi ut och R åkte för att jobba natt.
Vilket firande va? :)
Men inte behöver vi sånt heller, vi firar varje dag vi!  :)

Nääe, nu tycker jag faktiskt att jag skrivit tillräckligt.
Är du nöjd nu Maja ? ;)
Nu ska ja ta mej en kvällsmacka eller nå sen blire hopp i säng.(Hoppas på att få sova mycket inatt)   Men tur som jag har de så ska Jossan ta nästa matning, så himla snällt!

Natti natti!

   Lyckligaste dagen i mitt liv, och de blir bara bättre och bättre för var dag jag får vara med min älskade son.

Kommentarer
Postat av: moster maja

ja nu va du dukigt :)

2009-09-10 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0