Mamma/Mormor

Lite långt mellan gångerna jag skriver har jag märkt. Men de blir väl så..
Va har vi gjort i veckan då? jaa... I måndags så jobbade R natt så då kom Moster Maja och gjorde oss sällskap och på tisdagen jobbade han natt med och då kom Jossan :) hehe. Snacka om att vägra vara ensam.
De är så fruktansvart tråkigt ju. 
Roligt för Milton att träffa dom med :)
Igår va vi in till stan till Miltons mormor för att hjälpa henne med lite saker nu när hennes sambo flyttade.
Och idag ska vi in dit med :)
Väntar bara att Milton ska vakna, han ligger ute i vagnen och sussar så skönt han !
Men efter han vaknat och ätit osv så drar vi till mormor.
De blir toppen bra de.

I helgen vet ja inte riktigt vad vi ska hitta på, R jobbar 12 timmars förmiddag han.
Men på lördagen så ska vi iaf en sväng till Jossan som fyller år.
Annars så kommer vi nog bosätta oss hos moffen och mormor Sussie. 
De blir nog bra de!

Nääe, nu ska ja kolla om min lilla bebis vill vakna snart.. Saknar han ju!
Tänlte även att vi ska knäppa lite mera bilder på Milton idag med, blir tyvärr lite dåligt med sånt.
Skärpning Sandra!

Jaa, så vare med de.


Kommentarer
Postat av: Simone

Ja sandra, du får bättra på med skrivningen tkr ja ;) så jag har nå roligt å läsa :)

2009-09-24 @ 19:40:06
URL: http://simonearlemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0