Mammas glada pojke! ;)

Idag vaknade Milton och var på strålande humör, han flina hela tiden och var super glad :)
Försökte få med flinet på kort, men jag misslyckades. hehe.
Men de kommer väl de med.

I fredags gick jag och Pilton till moffen och mormor susanne för att övernatta, Pilton sov inne i deras sovrum i hans säng medans jag slagga på soffan, vilket är såå skönt. De gör jag titt som tätt hemma med :) hehe.
Mormor Sussie gick upp med Pilton på morgonkvisten när han vaknade och var hungrig medans mamman fick ligga kvar och somna om :) Sååå skönt och mycket uppskattat!  De tackar och bockar vi för.
Igår då, då var vi ute och gick och så kom vi på att dom hade klädbytar-dag på skolan, så då måsta vi dit för att spana in, hittade två byxor och två set med byxa och tillhörande huv-tröja :)    Jätte fina, syns ej att dom ens blivit använda, dom kanske inte har de ? Skit samma, jätte fina var dom iaf.
Och på de ena kläderna så äre Nalle Phu och Tiger :)  
Efter de så drog vi oss hem till moffen och mormor susanne för att få lite mat i magen, och sedan hem till Kockafin som fyllde ännu mera tant igår, GRATTIS! :)
När R hade slutat kom han och hämtade oss så drog vi hem, skönt de.  Satte igång och tvättade kläderna och diskade upp och sånt trams.
Sen kom Milton på hur lesden han var, i ca 3 timmar grinade han igår. Kan lova att mitt hjärta brast i tuuusen bitar, men efter att ha spytt ner hela sej själv och pappa så blev han nöjd och glad igen :) Skönt!

Jaaa. och nu sitter man här alldeles ensam, R jobbar och moster Maja med kompis är ute och går med Pilton..
Mamma saknar..

Ja kanske ska passa på att spela jätte hög musik nu när ja är själv? ;)
Ahh, så blire nog. 


Morgon mys :)




Pilton när de var dax att gå ut och gå :)
 Sussar så skönt innan dom ens kommit ut ;P


Btw, så blev Milton 6 veckor igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0