Mammas prins





Imorron blir Milton en månad.. 1 månad lixom, vart har dagarna/veckorna tagit vägen?
Shit..
Just nu ligger han i vagnen och sussar så sött, och då passar jag på att sätta mej här en snabbis innan tv:n kallar :)
Jaa, vad gör vi om dagarna då?
Myser en himla massa ! :)
I helgen hade vi besök iaf, av moster m. familj, de va rikitgt trevlans! ;)
Va även ut till stugan på "familjemiddag" på lördagen och då fick vi en bärsele, som jag så gärna vela ha. :)
Tack o bock lixom :)

Igår va Mikaels systrar här på besök och så fick vi äntligen babysittern, mycket bra.. jätte fin var den med ;)

Förkyld är jag med, som typ resten av sverige.. så fruktansvärt drygt. Men de går väl över antar jag, men jag har iaf kommit på att de är lättare att föda barn än att vara förkyld, jag verkligen hatar att vara de!

Nääe, nu ropar soffan.
Ska kolla på de där nya programmet som börjar på femman, dom där bimbosarna.
" Jag tar på mej läppstift kanske... 50 gånger om daan"    
Åhh va ja skrattar åt de. Hon måste verkligen ha ett jobbigt liv :)

Soffan vare ja!

Kommentarer
Postat av: simone

söt han är! och stor blir han :) Längtar till fredag, efter att få träffa er!

2009-09-14 @ 20:47:13
URL: http://simonearlemar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Simone: Joo han blir så stor prinsen :)

Men samma här, ska bli så kul att träffa er med! :)

2009-09-14 @ 20:51:20
URL: http://sandraschilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0