Plankstek :)

Yes, de blev de till middag idag! :)
Duktiga R lagade till de undertiden ja satt och pluggade lite på teorin.
Känner att jag verkligen måste göra nå åt mitt körkort nu lixom..
Har ju fan övningskört i ca 4 år nu :)    Körningen är ju inget problem, men ja måste göra på teorin.. Har ju inte gjort de än :) hehe.
Nääe, skärpning nu Sandra.   Ta ditt förbannade körkort så äre klart sen.
Men jag vet, bara jag sätter igång på riktigt så kommer de gå rätt snabbt, men jag har en stooor latmask som bor i mej och den vägrar flytta :)

Va ju även in till Miltons mormor en sväng, de va trevlans de.
Imorron blire nog lungt, måste in på banken en sväng iaf.

Nääe, nu ska ja bära upp min älskade son till sängen för nu äre natti natti tajm för mamman, sonen sover redan han :)


    Älskad från första stund.♥

Kommentarer
Postat av: Ida Mossberg

Jaa.. Jag läre ta körkortet jag med. Kanske vi ska ta det tsammans :)

2009-09-25 @ 21:48:27
URL: http://idamossberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0