Älskade lilla vän.

Tyckte jag med att Milton va lite kinkig ikväll jag med, så jag kände på huvudet och visst var han varm, tog av honom kläderna och gick upp och tog tempen..& ja.. 38,7 i temp.
Så de blev en alvedon och mera vatten.
Tänkte att ja skulle göra ett nytt försök med att få honom att äta välling, men till förgäves :P
Milton har aldrig tyckt om välling, bara ersättning & bara ersättning är för lite för natten.. de får han då om han vaknar på natten.
Men gröten gick i iaf (som vanligt :O) & tur var väl de.
Upp igen efter gröten och tog en ny temp då hade den gått ner till 38,3 iaf!
Toppen!
Men han får endå sova utan jamis, han får bara ha kortbyxor (annars tar han av sej blöjan, finns ju nå jäätttee spännande där under, haha).
Nu sover han iaf, somnade 18.55 så nu återstår de att se hur denna natt blir!
R är ute och lekar han, så ja får väl roa mej med tv:n eller så..
Eller jag ska även sätta mej ner och läsa " Vi föräldrar " som jag ej hunnit än & den kom igår :P

Här kommer lite bilder från en trött kille ikväll.







(Bilderna är klickbara!)

Puss på rumpan.




Kommentarer
Postat av: Jonna

Har du provat mild havre välling?? :)

2010-04-22 @ 11:24:32
Postat av: Sandra

Jonna: Japp, senast härom dagen!

Tydligen inte gott :P

2010-04-22 @ 12:43:07
URL: http://sandraschilling.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Själv så gillar jag ej honom, men det är väl jag det! Dagen har varit bra. Bebisen sparkar som en kanon kula, jag har jobbat och känner mig lite sliten. under kvällen finns det inga speciella planer. vi får se vad som händer. Hur har eran dag varit?

2010-04-22 @ 19:57:59
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Lilly

hoppas att Milton mår bättre nu, jobbigt när dom små inte är nå pigga.



han är så söt, och jag tycker att han bara blir mer och mer lik dig:)

2010-04-25 @ 10:34:43
URL: http://pluppeluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0