Min nya kärlek.

Imorgon om allt går som planerat så köper vi en ny vagn! :)
Jag har ju en liten vagn noja, dom är ju såå fina :P haha.

Det blir iaf en Emmaljunga Cangaroo City, mycket bra för oss de.
Även att jag har lagt ut våran Carena Free på blocket och har några intresserade, så ja hoppas någon köper den :)

Och Milton.. han blir bara större o större han, jag fattar verkligen inte vart tiden tar vägen..?
Tyckte de var igår jag låg där på förlossningen med en alldeles nyfödd perfekt liten son , och nu har jag en stor alldeles perfekt son.
4-de natten i rad nu han somnar själv i sin säng, även att han ställde sej upp i Hannas & Jockes soffa igår, alldeles själv!
Han håller även på att få framtändera, de syns igenom tandköttet, och de märks :P
Mycket bajsblöjor och "jobbiga" nätter.
Natten som var vaknade han två gånger och var super ledsen, man känner sej så otillräcklig som mamma när man inte kan trösta sitt barn, de var så synd om honom.. Men efter lite bus och mys så somnade han när han fick ligga och kika på pappas telefon :)
Mys-unge!
Och han ska pussas heela tiden, fast bara med mamma.. mamma-gris som han är! :P
Men inte mej emot!
Han har även börjat blivit lite "rädd" för folk han inte träffar så ofta, fast de är bara mot män..Vet ej vad de beror på, är väl nån period de med!
Han är ju absolut inte "rädd" för pappa sin, tvärtom!
Men jaa.. de är väl så de kan vara antar jag.

Nu ska ja fortsätta kolla på DH!


Puss på rumpan.

Kommentarer
Postat av: Beatrice (mamma till Devin)

Devin har blivit lite så också. Han ska bara vara hos mamma mamma och mamma heeeela tiden. Inget som jag klagar på direkt ;) Men det är tråkigt att se att han är lite osäker på sin far, farfar och andra män just...

2010-04-07 @ 09:50:33
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du om att man inte ska ha sina barn framåt vända innan dom är 1 år?

2010-04-07 @ 11:18:57
Postat av: Christina

Vad spelar det för roll åt vilket håll barnet är vänt åt i vagnen? Kanske är det trevligt för ett barn som är 8 månader att få sitta och observera sin omvärld?

Tänk om folk kunde bry sig mer om sitt eget liv än om alla andras.



<3

2010-04-08 @ 05:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0