Skärpning!

Nu måste jag ta och skärpa mej med bloggandet.. antingen så lägger jag av eller så kör jag igång igen.. Märks!

Annars rullar livet på som vanligt, imorron blir Milton 8 månader.
Sjukt..
Hittade honom idag på första trappsteget typ, så nu åker grinden upp! :)
Behöver jag ens säga hur fort de går..?
Har lite bilder jag tänkte lägga upp med, men de får bli imorron då jag känner att soffan lockar mer just nu, men de kanske kommer in ikväll med, de märks.

Var ju på BVC förra fredagen, och älsklingen hade bara gått upp 100 g men de va inget att bry sej om sa Ingegerd, och eftersom hon har jobbat där i ca 30 år så lyssnar jag på henne! :P
Men däremot hade han växt 2,5 cm, så nu är han 73 cm lång!
Lång och smal är han, precis som sin pappa! :)
Inte konstigt om han inte hinner lägga på sej så mycket nu, han är lixom aldrig still..
Fast åh andra sidan har han väl aldrig varit de, men nu är de värre än värst!
Han kryper inte, han ålar sej.. Och tro mej, de går undan!


Helgen som var så jobbar R 12-timmars natt, så på lördagen var Christina här och myste på. Åkte in till stan en sväng på dagen och sen på kvällen så blev de gotta mat med godis till efterätt, Även Maddis kom och hakade på.
Maddis sov över här.
På söndagen fyllde mormor sussie år så jag och Milton var nog där typ hela dan, trevligt värre!
När vi kom hem var Maddis redan här, så vi fixade Milton inför natten med bad och allt som hör till och sen när han hade somnat så satte vi igång och gjorde lite tacos, mumma för oss de!
Jag somnade väl runt halv 10 :P
Haha, jag har gått och blivit en pensionär! :)

Nääe, nu blev de mycket text.
Nu lockar soffan, Milton sover och R är hos bror sin.

Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0