Sorry!

Nu var de ett tag sedan igen :P haha.
Men jag har verkligen inte den tiden att sitta och blogga hela dagarna :P
Helgen då gott folk..Har den varit bra?
Här har de varit toppen, drog med Johanna till Ljusdal och bytte däck på hennes bil i fredags kväll (inte vi, hennes bror) jag var med som sällskap jag :)
På lördagen var vi ner till Södehamn på dagen och kikade in en massa bilar, sedan hem för middag hos mamma/mormor, de bjöds på tacos vilket är MUMMA! :)
Och idag denna soliga härliga söndag har jag varit heelt slut.
Men passade på att damsuga och damma här hemma när R och M drog till M`s farfar och hälsade på :)
Sen när ja var klar med de passade jag på att lägga mej i soffan och kika tv, somnade även en stund! haha.

Milton då mammas hjärta, hade bara feber den där dagen sist jag skrev och sen har de varit lungt på den fronten.
Han blir så stor, ni förstår verkligen inte.
Bara dom som har barn förstår hur himlans fort de går..jaa..
Har tyvärr inga bilder att bjuda på, har varit super dålig på att knäppa nu på ett tag, men imorron återkommer jag med en massa bilder! :)

Även att jag funderar på om jag ska byta till bloggplatsen.se istället.
Kommer ni följa med?
+ att ja ska bli bättre att svara på kommentarer :P

R är nu med sin bror och leker (dom flyger flygplan) :D haha.
Själv ska jag plocka upp lite leksaker här.

Puss på rumpan!


Kommentarer
Postat av: Ebbasmamma

Sv: Ja jag hoppas innerligt att de bara är de, så de inte är nå annat :(

Också hoppas jag att hon kommer överraska mig med vikten idag. Får väl se! :)

2010-04-26 @ 07:47:52
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Anna

Nopp tyvärr. Vi bodde nere vid Bodarna innan och nu i stan Anna

2010-04-26 @ 11:58:54
URL: http://annafisen.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha ;) Jag har en bättre idé. .

Miro fyller ju snaaaart år, och han vill att Milton ska komma på kalas. . Så då kommer väl du också förstår jag?! Då ska jag baka en sån här så du kan få mååånga bitar. . :D Vad sägs om de? ;)

Hälsa!

PoK

2010-04-26 @ 16:42:13
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0