Tandsing nr 3

Is here! :)
Miltons högra framtand har valt att kika fram! :)
Mamma är såå stolt, stora killen!
Nu väntar vi bara på den vänstra, den kommer nog vilken dag som hellst den med :)
Vi får väl se hur lång tid de tar innan dom kommit fram helt.
Just nu har den bara spruckit fram, den hörgra alltså!
Åhh, lill-prinsen då.

Just nu är han med morfar&mormor sussie & moster på innebandy, och mamman och pappan ska passa på att rensa vinden, lyckos oss! :P

Gårdagen va helt lyckad, var först till Kristoffer och mat osv och sen drog jag och Johanna upp till Hanna & Jocke på lite raj raj :P
Milton va hemma med pappan han, fast jag nattade honom innan vi drog! :)


Nu äre bäst att sätta fart.

Puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: Emma - Missfallen - Övergreppet - Graviditet

Designen är din :) Maila mig när jag ska sätta in den :) Kram

2010-04-19 @ 20:31:08
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Elin Jonsson

Hej, visst är dom, jag tror att dom är från kappAhl, köpte dom när jag väntade Mille så det är ett tag sen. Vad sött att han får så mkt tänder. Mille har inte fått en enda och det ser då inte ut att vara ngra på g, han är lite seg av sig! =)

2010-04-20 @ 11:27:27
URL: http://extrem.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Hade du kul hos kristoffer L? Kollade på sandras blogg och du fanns med där!:) Hur har dagen varit?vad anser du om "offentlig" amining?

2010-04-20 @ 19:03:11
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0