Yes !

Så har jag min älskade vagn, och den är sååå fin! :)
Jag är super nöjd än så längen, imorron blire premiär tur då Milton sover första svängen eller så..

Dagen annars har varit helt ok, mycket åkade bara.. Men de va kul de med!
Imorron vet jag inte vad dagen har att bjuda på, de märks lixom.
Men på fredagen ska vi till kyrkis och så har vi även en tid för mätning och vägning!
Ska bli spännande, de var 1 månad sen sist.

Så vare med de, nu ska ja gå o kika lite till på vagnen.


Och svar till anonym:
Jag tänker inte ens kommentera din kommentar innan du kan stå för vem du är.

Så vare med de!



Puss på rumpan!

Även att jag vill gratulera älskade Petra på hennes födelsedag idag!!   :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skrev inte så som jag skrev för att vara dum eller något utan bara för att berätta att man inte ska ha sina barn framåt i vagnen innan dom är 1 år, eftersom att det inte är bra för dom. Jag hade velat veta det innan jag skulle köpa en framåt vänd vagn. men alla gör såklart som dom vill.. skrev inte vem jag var för jag tyckte inte att det spelade någon roll för det jag ville säga.

2010-04-07 @ 20:43:47
URL: http://leahsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin Jonsson

Man tackar =)

2010-04-09 @ 08:29:10
URL: http://extrem.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Godmorgon. Visa gärna vagnen på bild så man får se på den :)

2010-04-10 @ 11:52:41
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0