Duktig

Men hur duktig är min kille då?
Joo han klappar händerna när man frågar om han kan :)
Mamman sååå stolt nu må jag säga!
Har de på en massa filmer med, skulle lägga upp en här.. men.. hur gör jag?! :P

Annars så är han bra kinkig idag min son..
Som om någon tagit min glada son och lämnat ett litet gnäll-monster :P
Men vad gör de?
Älskar honom precis lika mycket endå :)

Just nu ligger han på golvet och biter på bitringen osv, tanden där den bara fortsätter och komma upp, och de gör rent sagt skit ont när han biter en i fingrarna nu. :P
Tror de kommer en till brevid när som haver typ.
Kanske därför han är lite extra kinkig.
Trött som bara den är han med, men vill inte riktigt sova.
Så vi får se hur denna kväll/natt blir :P

Han ser sååå rolig ut när han klappar händerna, skiner upp som en sol gör han :)
Nääe, nu börjar han lessna på att ligga där hör jag, så de är bäst man går dit och roar honom.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Elin J

Men vad kul/gulligt! =)

2010-02-20 @ 18:43:32
URL: http://extrem.blogg.se/
Postat av: Sarah - Mamma till Hampus & Novalii

Duktiga killen! :)



Med jobbsökandet går det trögt för tillfället...:(

Vi har väl valt att flytta hem till svergies mest arbetslösa ställe har jag märkt :S

Men men, det löser sig säkert! Upp SKA vi, så småning om! :)



Hoppas allt är bra med lilla familjen!

kram!

2010-02-20 @ 19:28:29
URL: http://hedbloms.blogspot.com
Postat av: Sarah - Mamma till Hampus & Novalii

ja vi får kämpa på... För mig kvittar det för jag ska plugga i vilket fall som helst :) Men Kriss behöver ett jobb. Vill inte direkt säga upp ett fast jobb här nu för att flytta upp och chansa :(



Jo det är bra. Full fart får man väl säga! Novalii är överallt och klättrar på allt och Hampus trotsar puh ;)



Jasså, lillgubben då! Det är inte lätt att få tänder (eller va de nu kan vara) hoppas det blir bättre snart!

Kram

2010-02-20 @ 20:12:29
URL: http://hedbloms.blogspot.com
Postat av: 24 år och snart pappa

tack så himla mycket och hej igen efter en pause. kommer berätta i ett inlägg längre fram vad som egentligen hände med bloggen. Vi har lite mycket att göra nu nästa vecka. Det är nämligen flytten, ska flytta till en liten större lägenhet!.

2010-02-20 @ 23:39:01
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Sarah - Mamma till Hampus & Novalii

Ja okej! ja jag ska också läsa upp kompetensen, men tänkte ta det på Forsa i så fall...



Ja det är jättekul när det händer saker! :)

Jo jag hoppas verkligen det går över snart. fy tusan va jag är trött på gnäll nu! tur man älskar dom så mycket annars hade jag aldrig stått ut ;D



Nej inga gryn ännu. Har trott de varit på g länge, men de verkar inte vilja komma upp. Men hampe fick sina första när han va 10½ mån iofs så... De kommer väl så småningom :)

2010-02-21 @ 14:41:26
URL: http://hedbloms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0