Jag säger de..

..igen JAG HATAR ATT VARA FÖRKYLD!
Men men..
Daten igår var toppen den, super bra film och super bra sällskap :)
Bättre kan de ej bli.

Även att Milton blir 6 MÅNADER IDAG! :)
Mammas lilla prins, vart tar du vagen? :P
Denna tid på 6 månader sen visste jag inte att de skulle bli den lyckligaste dagen i mitt liv, även den ondaste. ;)
Men såååå värt de!
Min kärlek till dej min underbara son växer bara mer o mer för varje dag som går, inte för att jag förstår hur med tanke på att den var total då när jag fick upp dej på mitt bröst. <3

Idag då gott folk, ska jag och Johanna och Milton åka på road tripp :)
De blir en tur till Sandviken och sedan till Gävle och hämta en säng :)
Min kära sambo måste ju kunna ligga rakt i sängen :P haha.
Lång han lixom.

Nääe, nu har jag inte tid med detta, måste klä på mej & Milton och packa de sista och sen ska vi hinna få i oss lite frukost, pust. hehe.
Och endå sitter jag här :P
Milton får gröt han iaf och mamman tar väl kanske fil eller nå :)

Ta en toppen dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0