Jävla förkylningar!

Tro de eller ej, men jag är förkyld, IGEN!
Så fruktansvärt drygt.
Men men.. vad göra?!

Gårdagen bjöd på promenad fast utan Johanna och utan R, men de gick de med ! :)
På kvällen kom Simone och Christina, myspys.
Simone åkte strax efter Milton hade somnat och Christina stanna kvar och vi hade mysfaktor.
Tittade tv och pratade en himla massa, trevlans värre.
Och idag ska jag och Christina gå på date, vi ska på bio :P
R jobbar ju o så, så jag ringde mormor sussie och hörde om hon hade lust att passa Milton.
Så han ska få följa med dom på innebandy. De blir nog bra de :)

Just nu försöker jag få tag i Petra för att höra om hon ska med ut o gå, men hon kanske sover :)

Nääe, nu ska ja busas med min son!

Kommentarer
Postat av: Simone

Nästa gång kommer jag tidigare så man hinner umgås lite mer :) , kanske så vi hinner med en promenad med! om vädret håller i sig vill säjja :) Kram!

2010-02-14 @ 22:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0