Klappa klappa klappa

De är vad Milton har gjort hela dagen iaf :)
Och däremellan så "låtsas" grinar han..
Som jag sa i förra inlägget, vem har tagit min glada son och lämnat kvar ett gnäll-monster? :D
Hoppas de går över snart iaf, han är ju lite förkyld och så äre väl tänderna.
Jaja, så ligger de till iaf.

Johanna är här hon med och vi tänkte att vi skulle glo film då när Milton har somnat, nu när de blir?
Förhoppningsvis vid samma tid som vanligt, vid halv 8 - 8.
Han vela iaf inte ha gröten nu, och inte vällingen..?!
Men han rapar.. så han kanske är mätt? :)
Men de skulle ju vara bra om han åt innan han somnade, annars vaknar han snart nog igen och ska äta och då kan de vara svårt att få honom att somna om..
Jaja, de kan bara tiden utvisa hur de blir ikväll, förhoppningsvis lungt! :)

Nääe, nu ska ja ta och vara lite social med Johanna och Milton :)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Carro - Bebis i magen ♥

heheh ååh... :')

Har lite ondare idag, men fortfarande mensvärks värken liksom :P

Men jag vet inte hur de ska kännas när de kommer riktiga värkar, men jag märker väl :P

Kan tänka mig de, fast jag vill att allt ska vara över nu :)

2010-02-22 @ 09:47:51
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0