Vad händer

.. i vårat liv då?
Jaa, en massa bus och lek och mys :)
Dagliga promenader och sånt trevligt!

Är såå trött på kvällarna så ja orkar inte skriva nå, men nu kände jag att de faktiskt var dax.
Igår var jag till tandis för att laga ett hål, kul för mej lixom..
Mormor Sussie hade Milton undertiden och tog med honom upp till hennes jobb ( hon jobbar på dagis)
och när jag skulle hämta honom så gick ja ju till dagiset och de kändes sååå konstigt att hämta min lilla son på dagis :)
Tur jag inte behöva gå in, Sussie kom ut och mötte mej :) hehe.
Fast åh andra sidan är de väl inte så långt kvar innan de är dax för dagis.
Vi ska iaf söka in på Humlan, där Sussie jobbar.
Tycker de är helt klart bäst där, även att jag gick där själv :)

Efter de gick vi på kyrkis en sväng, passade även på att mäta och väga.
5 Månader och 24 dagar.
7565 g
70 cm
44 i huvudomfång.

Mammas lilla kille, vart tar du vägen?
Han har sååå bråttom med allt, lite kul samtidigt börjar jag känna lite ångest..
för snart är han inte mammas lilla bebis ( kommer isf alltid vara de ) men endå.. :P

Yes så ligger de till i lådan.
Natten som var har vi inte direkt sovit så bra.
Milton vaknade ca halv 2 och somnade inte om förns kvart över 4 ca.
Dåligt trött eller..?!
Han var iaf ledsen och gnällde en massa, undrar om de är magen som spökar.
Han har ju varit lite hård nu ett tag, men nu i 2 dagar så har de varit jätte löst.
Kanske tänderna?
Han är rejält svullen i nedre käke.. jaja, han som lever får se!

I lördags hade jag och R våran myskväll.
Riktigt trevligt var de, Milton sov uppe hos morfar och mormor sussie.
Gick hur bra som hellst de :)
Mysigt för dom med lixom!

Nääe, nu ska ja hoppa in i duschen sen väntar tv:n.
R skulle ta Milton inatt så ja fick sova lite, de tackar vi för!
Så då tar ja honom i morgon bitti, mysigt de.
Johanna och Milton och jag ska endå ta en morgon prommis ( som vanligt :P)


Mammas glada älsklings kille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0