2010

Gott nytt år då alla :)
Gårdagen spenderades hos pappa och sussie, rikard kom dit när han slutade. :)

Jätte mysigt och trevligt var de, tills kl 12 när vi hade kommit hem. så vaknade Milton av att de smällde och han va jäätttee ledsen tills de slutade.
Mammas lillgubbe.
Mysigt med Miltons första nyår, även om han inte kommer ihåg de så var de endå hans första och de var så mysigt :)

Inatt ska ja och Milton sova uppe hos pappa o sussie de blir toppen de :)
Hoppas att Milton somnar lite tidigare inatt :)
Igår somnade han halv 11 en timme tidigare iaf än natten före de.

Även att ja LÄNGTAR ihjäl mej tills min tele kommer!

Yes så vare.
Undrar även var detta år kommer att ha att erbjuda?
Känner på mej att de kommer bli ett bra år!

Förra åren va ju toppen, året när jag fick liv och min son föddes.
Året då ja klarade något (som i stunden) jag inte trodde jag skulle klara.
Att föda ut min underbara son. :)

Jaa, på ta om son så ska ja busa lite med honom nu
Han sitter och hoppar runt i hoppgungan han, vilket han älskar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0