Blondin.

Håller jag då verkligen på att bli nu, mer än förr :P
Kommer väl antagligen bli vit :)
Haha, de återstår att se, ont like hell gör de med!!
Jag tror ja dööör... står nog kanske inte ut nå mera?! jaja, ska försöka stå ut till halv iaf :)

Iallafall då, så ska ja faktiskt gå ut på onsdag.
Jag ser verkligen fram emot de samtidigt som ja känner att ja skulle lika gärna kunna vara hemma med min familj.
Men de ska faktiskt bli kul att gå ut och bara vara "Sandra".
Ska iaf ut med Johanna och Jossan, blir toppen de..
Ska sitta och "förfesta" hemma hos Johanna och Anders först sen bär de iväg :)
Milton ska vara hemma med pappa han, bra för dom de att få lite egen tid utan mamman :P

Nu ska ja kika hur detta blir på mitt huvud.. Tänk om ja tappar allt hår?! :O

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har ju blonderat mitt hår så mkt att det var rätt så SLITET ett tag, nu har jag dock inte gjort nåt med håret sen Viggo var nån vecka gammal, då blekte jag slingor bara... Så jag är bra sugen på att blondera det, men rädd för att det ska bli GULT ochd et är så FULT :p Men tack och lov för silverschampo :)



Vad skoj med utgång och att bara få vara "Sandra"!! :) Jag längtar faktiskt lite efter att få vara "Emma" och ha ROLIGT med vänner en kväll.. Men inte redo än för att ha barnvakt, inte ens Joel har varit ensam med Viggo nån dag.. Hum.. Kanske jag ska ta och hitta på nåt nån dag så får grabbarna ha en hel dag tillsammans... Men åå, jag är fööör Viggosjuk för det haha...

2010-01-05 @ 14:16:56
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Petra-

Dito gumman,det vet du! Åh,va roligt att gå ut! Det gör du helt rätt i!

Hoppas det blir bra ihåret :)



Pussar

2010-01-05 @ 17:00:13
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0