Ev hemgång.

Nu får vi se om ja får komma hem idag!
Skulle ju vara underbart de.
Ska vara vänta på att ja ska få göra CT och om den är normal så blire hemgång! ;)
Va iaf uppe på gynn där gjorde dom lite fynd.. men inget dom skulle göra nå åt just nu.
Dom gjorde även ett grav test för att kika lite extra, men ingen bebis här inte.
Vill ju vänta tills Milton blivit lite större iaf!

Även att jag tycker de är himla konstigt att de nästan bara är manliga gynekologer?!
Vad tycker deras fruar om att dom kollar in puppor hela dagarna? :) haha.
De går väl bra om de kommer en ung ren tjej, men när de kommer in en gammelnucka dom inte tvättar sej så ofta?
Mysigt..
Skulle jag varit gynekolog om en sån tant skulle komma så skulle mitt sexliv vara lika med NOLL sen ! :P
Väntar på att vi ska få mat här nu, känner mej lite som djur i bur här :)
Skulle visst bli fisk till lunch, men jag ska få annat.
För kräsna Sandra äter inte fiskpudding!
Icke.

Nyss har SSK varit och plågat mej lite extra med, skulle sätta en ny nål på ett annat ställe.. de som jag tycker är sååå underbart, NOT!
Jaja, nu får de vara nog skrivet.

Men ja skulle gärna vilja veta vilka de är som läser min blogg.
Så nu kräver jag att ni kommenterar och skriver vilka ni är.
(Även dom i min familj) som jag vet läser.
Ser ju att de är en hel del som läser varje dag :P

Kanske skulle ja bli lite bättre på att uppdatera?
Ska försöka de..
Är ju ganska så skönt endå att sitta o skiva av sej, men när man är hemma så äre en massa annat som ska göras.
Ska inte Milton underhållas så äre tvätt och disk och en massa annat, sen ska man hinna med mys med R med.
Mys med mina pojkar är de bästa som finns!
DOM är de bästa som finns!

Nääe, nu ska ja lägga mej här och invänta maten.
Undra vad jag får? ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

hejsan

kikade i min bok nu och man får förfrågan vid 5 månader om man vill ha vaccin men justin fick sin vidvar 6mån pga att han var så förkyld när han var 5 månader så därför jag tog fel :)

2010-01-20 @ 12:23:40
URL: http://lycklig2barnsmamma.blogspot.com/
Postat av: Hanna Skogh

Läser =)

2010-01-20 @ 12:57:41
Postat av: Elin J

Följer!

2010-01-20 @ 15:58:18
URL: http://extrem.blogg.se/
Postat av: Anna Hedberg

Kikar in varje dag! :)

2010-01-20 @ 21:24:43
URL: http://annashii.blogg.se/
Postat av: Jonna

Läser:)

2010-01-21 @ 08:54:16
Postat av: Josefin

Jag läser :)

2010-01-22 @ 10:52:43
URL: http://littledoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0