Haha,

Jag tror ja ska skratta ihjäl mej igen.. har inte folk nå bättre för sej?

Idag då vare meningen att Milton skulle få sin 5-mån spruta, men eftersom de är lite mindre än 2 månader sen han fick den förra så sköt vi upp de till nästa vecka.
Men vi passade på att göra den där läkarkontrollen iaf, och dom blev helt häpen " Titta, han vänder på sej!" haha.
Men då meddelade jag dom att de har han gjort sen han va ca 4 månader, så då passade dom på att fylla i de i sina papper!   Klart.

Efter de var jag och Johnanna in till stan en sväng, trevlans värre..
Köpte lite då ( som vanligt) att jag aldrig aldrig aldrig kan hålla mej.
Idag blev de några tavlor till Milton som följde med hem (som ska sitta ovanför hans "lekhörna" i tv-rummet)
och så en tunika till mej, pappan blev utan han.. Men han är så duktigt att handla saker själv han så han behöver ingen hjälp :P

Runt 6 ska vi in till mamma Marina för att återigen hjälpa henne med att koppla in Telia grejset, nu när dom har flyttat igen :)

Nu ska ja ta o se efter om ja hittar någon lite skvätt sköljmedel så ja kan tvätta lite! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0