Ja, JA JAAA!

Gissa vad, gissa vad??


JAG FICK MIN TELEFON IDAG!
Gissa om ja blev gald när Rikard skickade sms och skrev att de hade kommit en avisering till mej :D
Den är sååå fin, min nya kärlek. Jaa.. efter Milton och Rikard då såklart!

Även att jag och Johanna och Milton va ute i gick idag med, fast idag vare inte lika skönt som dom andra dagarna, 16 minus lixom..
BURR!!
Även att vi va upp på Tryggbo och hälsade på alla tanterna :)
Roligt vare att träffa dom igen.

Osäker är ja fortfarande över imorron med, även fast jag har bestämmt mej och planerat allt..
Men ja är och kommer alltid förbli en velhöna :P

Nuu hörrni, ska ja ringa min kära pappa för att höra hur de går för Hälsingelaget nu när dom är nere i Jönköping för en massa matcher.
Min lillesyster spelar ju med dom och pappa tränar :P Bra de.
Även att jag har lovat pappa att ja ska skriva ett blogginlägg om hur mycket jag hatar innebandy, men de orkar ja inte nu.
Kan ju bara påstå att jag inte alls tycker om de :P
De tar bara upp en massa tid och man gör illa sej bara.
Nääe, tacka vet jag soffan och Hudikgym.

Jaa, btw så ska jag och Marina börja där, betala en summa i månaden och träna hur mycket vi vill och vad vi vill..
Vi ska testa allt!
Bra för oss de.

Kommentarer
Postat av: Emma-Missafallen-fortsättningen

Skönt att få telefon :)?!

Hoppas att allt är bra annars.

Kramar

2010-01-07 @ 00:03:36
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0