Sjukhuset

Igen då..
Samma skit som sist typ, men lite tillägg.
Börjar lessna rätt bra på detta nu.
Såg att ni hade kommenterat en massa, tack för de :)
Men orkar inte riktigt svara på dom nu, så jag återkommer.
Väntar på att urologen ska komma o kika på mej, tror de va en sån som skulle komma..
Även så ska pappa och sussie komma!
Milton och Rikard har typ precis varit här, men dom lära åka för R måsta hem och äta! :)

yes så ligger de till..
uppdaterar senare om jag orkar, just nu känner jag mej rätt så pigg, men de kan nog bero på medicinerna ;)

Hörs då.

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig, och vila nu :)

Kramar

2010-01-18 @ 18:35:03
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Hanna S

Jag pratade med Tesse och hon berättade, va tråkigt att de är lika, att de inte blir bra. Hoppas dom fixar till de nu då. Vi får höras nå när du kommer hem :)

2010-01-18 @ 20:39:42
Postat av: 24 år och ska bli pappa

Jo,det vet vi med att han/hon är mindre än den egentligen är!

Första veckan i mars har vi UL =)

2010-01-19 @ 10:48:51
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: simone ärlemar

Men hua :( tråkigt,, jäkla otur du ska ha då!

Krya på dig <3 kramar

2010-01-19 @ 17:02:24
Postat av: Jonna

Ja,som jag skrev är det för att vissa inte kan bete sig..då behöver denna person följa Ellas uppväxt heller

2010-01-20 @ 08:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0