Telefon hit och dit..

Jag har sagt de förr och jag säger de igen, jag vill ha min tele NU NU NU!
Känner mej som en liten barnrumpa som står och stampar i golvet när man inte får som man vill :)
Men snart snart Sandra, så kommer den! :)

Dagen då, så jaa.. vaknade runt kl 5 först sen lyckades vi somna om till kl 9 :)
Skönt de, frukost och all morgonbestyr.
Sen kom Johanna så vi drog ut på 1½ timmes promenad, mycket skönt och behövligt!
Känns så konstigt nu för tiden i kroppen när jag inte är ute och går lika ofta, va ju ute och gick typ varje dag förr..
Men jag är hemskt förssen av mej, så äre för kallt då går ja inte ut :P
Men idag vare bara 4-5 minus och upphåll så då vare bara att passa på, lill hjärtat måste ju få frisk luft han med!

Efter de så gick vi hem hit en sväng och kikade på kort och prata osv.
Riktigt gullig tjej de där!

Även att Jossan är här och ska sussa :)
De tycker vi om.
Hon och Milton har busat så de står de härliga till :P
Bra för dom de, de märks hur mycket Milton tycker om Jossan.
Nu sover han iaf (förhoppningsvis för natten)
Han somnade så sött i min famn, han vill göra de mer o mer nu igen..
Kanske är en fas?
För i början då han va nyfödd så skulle han bara somna i famnen, sen vare vagnen som gällde och nu äre famnen igen, mysigt tycker mamman för hon har saknat de massor! :)

Yes, mycket babbel nu igen, men de känns så skönt att skriva av sej!
Tack så mycket iaf för all feedback ja fick på inlägget   Nöjd! :)
Jätte kul.

Mera kommentarer, även fast ja är ur dålig på att svara.. Men de är sååå himla kul att få!

Nääe gott folk.
Nu ska ja ta och vara social med Jossan.

Natti!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår om du vill ha din mobil! :)



Ja, jag är med frössen av mig, ingen vintermänniska jag ä... Går heller inte ut då det är kallt ute... uscha...



Vilken fin bild på mor & son! :) Myspys!

2010-01-04 @ 10:18:05
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0