Tröttis

De va min lilla kille ikväll, somnade redan kvart över sju.
"vaknade" till för en stund sedan och fick lite mat sen somnade han om.. fast han verkar sova lite oroligt..
Hoppas natten blir lugn iaf, R jobbar han så inatt kör jag solo! :)
Jossan sov här natten som var och hon var så himla snäll och gav Milton mat då han vaknade på natten, mycket snällt!
Fast ja är rätt så bortskämd med de, när R jobbar eftermiddan eller så, så brukar han oftast ta Milton på natten.
Men natten som var så sov ja i våran sovrum och Jossan inne i Miltons rum, så på så vis vaknade ja ju inte till på samma sätt som ja brukar göra annars! :)
Jag har de bra jag!

Såå, vad har dagen bjudit på då?
Plockning och handling och tvättning och en massa bus! :)
En helt lyckad dag med andra ord.

Imorron om vädret tillåter så tänkte ja och Milton gå på kyrkis en sväng!
Bara de inte är för kallt.
Sen när R vaknat så blire väl en massa fix här hemma och ev träning på kvällen.

Yes my lady, så ligger de till.

Imorron blir min lilla prins hela 5 månader...
Jag har sagt de förr och jag säger de igen, vart tar tiden vägen??
De gäller verkligen att ta vara på dagarna!

Nääe, nu när M sover och R är på jobbet ska ja krypa under täcket o kika om de är nå sevärt på tv:n ! :)










Är de bara för mej de tar sån FRUKTANSVÄRD tid att ladda upp bilder?!


Kommentarer
Postat av: Sarah - Mamma till Hampus och Novalii

Åh va söt han är!



ja jag fattar inte vart tiden tar vägen.

Om lika lång(kort) tid är dom ju ett år! :)



japp vi flyttar till sommaren.

Vet inte när men ska vara uppe till skolan börjar igen iaf. Håller på att spåna efter boende nu...

Hoppas bara vi hittar nåt bra! :S



Hälsa kyrkis från oss! Saknar dom! :)

Kram

2010-01-14 @ 23:14:45
URL: http://hedbloms.blogspot.com
Postat av: tobiasbloggen

tack ska du ha. hon är svullen också, så det får man inte heller glömma! väntar ni också barn?

2010-01-16 @ 00:22:11
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: anna

nej det tar nästan alltid lång tid och ladda upp bilder på kvällarna.



sötis på bilden förästen, vem är det? :)

2010-01-16 @ 01:05:22
URL: http://annanderssoon.blogg.se/
Postat av: anna

svar: okej, söt.

2010-01-16 @ 11:39:39
URL: http://annanderssoon.blogg.se/
Postat av: tobiasbloggen

vilken söt! :) vill att min ska "ploppa" ut nu. men får vänta en stund till

2010-01-16 @ 12:44:20
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0