Utgång

Blev de som sagt på onsdagen, och satan i gatan va roligt jag hade!
Mindre roligt vare att stå i kö utanför Bockarna i ca 45 min.
Men så fort vi kom in vare full fart! :)

Bra för oss de.
Gårdagen mådde jag mycket bättre än vad ja nånsin trodde ja skulle göra efter en kväll på krogen, lite trött bara.. men sånt får man ta! :)

Även att vi var till BVC igår och vägde och mätte.
7185 g
67 cm
Stora killen mammas ! :)

Idag ska vi nog ta oss en tur in till staden, vi ska hälsa på farmor o farfar sen vill ja även kika lite på Dollar.

Nu ska ja ta o svira om, sitter i morgonrocken fortfarande eftersom ja nyss kom ut ur duschen :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja,jag tror oxå det rinner för snabbt.

2010-01-08 @ 12:34:05
URL: http://jonnahamberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh tack så jätte mycket.. Du har med en väldigt fin blogg... + en till som gillar rosa? hihi

2010-01-08 @ 22:51:56
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0