7 månader..?

Blev min älskade igår.. behöver jag ens säga hur fort de går?
Älskade lilla vän.

Milton sover nu för natten och jag sitter och äter nybakade bullar, mumma!
Blev lite brända, men vad gör de? :)
Lika gott endå.
Annars idag så var jag och Johanna ute och gick, självklart var Milton med och sen drog vi in till stan och kikade lite.
Sen hem för lite mys och bus och sen åkte ja & R & M till Maxi för att handla hem lite grejor :)
Sen har dagen bara rullat på, Milton sov bara påvägen in till stan nu på eftermiddan så han var ju lagomt trött och glad! haha :)
Han sov ju nån timme då vi var ute och gick med, men han brkar ju sova mera under dagen.. men icke idag!
Så han somnade kvart i sju han, satte mej med honom i soffan och skulle mysa lite efter gröten, men han slockna direkt, lill snuttas!

Även att vi möblerade om på M`s rum igår med, blev hur bra som hellst!
Fattar inte hur vi hade möblerat från början? För både i tv-rummet och Miltons rum blev de bättre och känns större efter vi möblerat om..?!
Skit samma, nöjda är vi iaf! :)



Slänger in lite bilder åh.














(För exakt 7 månader sen, nästan tid o allt..Dagen vi kom hem från BB med den mest underbaraste.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0