Fin väder

Är de ute idag iaf, synd att de blåser som bara den.
Idag så skippade vi morgonpromenaden, vi samsov en skuss på soffan istället :)
Men efter lunch osv så tog vi oss ut, Milton slocknade lika fort som alltid och de var såå skönt då när solen lyste!
Rinde till Marina för att höra om dom var hemma vilket dom var, även att hon hade bakat kanelbullar så då srog vi dit för att provsmaka, Milton fick mellis han :) Inga bullar till honom inte !

Även att jag alltid har sagt att jag aldrig vill ha en vagn med bara 3 hjul, men låt mej ändra mej :)
Jag vill ha en, finns en på blocket jag gärna skulle vilja köpa, men R tyckte den var så ful så de blir nog inge av med just den.. kanske hittar nån annan?
Hur som hellst så vill jag ha en annan vagn nu.
Emmaljungan vi köpte har ju börjat paja lite titt som tätt, visst.. de går att fixa men endå..
Har tittat på en emmaljunga city cross som ja skulle kunna tänka mej :)
Men de återstår att se.
Vi har ju "blå" vagnen med, men den är så liten.. går knappt att bädda ner M nå ju.
Min stora kille!

Åhh har glömt att säga att i veckan var vi på BVC för vätning och vägning
8145 g
71 cm

Stora killen! :)

Nääe, nu ska ja sätta mej på govlet med min älskade och leka lite!


Och.. om de blir regn imorron, så äre mitt fel.
När vi kom hem gick de en spindel här omkring så jag var tvungen att göra mej av med den.
Fyy, jag bara ryser när jag tänker på den!
Fattar inte?
Jag dumsuger ju varje dag och endå hittar jag en?
BLÄÄ!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Vi har en Emmaljunga city cross. Funkar kanonbra! :)

2010-03-13 @ 19:05:58
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Snart pappa

Rätt gissat Sandra ;) Lägger ut bordet och skötbordet imorgon.

2010-03-13 @ 23:40:36
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

kul med BVC. längtar det att man får gå till bvc med sitt/sina mirakel och gå på undersökningar. visst har man tur med vädret när solen skiner för fullt? =) Vad har du för planer idag?

2010-03-14 @ 11:25:37
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

ååh pizza. gott, men har slutat äta det;)

vårt skötbord finns ute nu som inlägg! =)

idag har vi tagit en lång promenad,varit på hemmakväll och hyrt film som vi ska se på ikväll.

Förresten, vart bor ni nu?!

2010-03-14 @ 17:38:50
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Hej Sandra och en god eftermiddag. Yes, jag tror vet vart det ligger när jag gör namnet. Eller jag bör göra ju det eftersom jag har bott där i ca 17år innan jag flyttade till Hudiksvall.

2010-03-15 @ 12:28:11
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0