God morgon!

Vår dag startade redan 05:50 idag, så man var lite trött :)
Men de kan man ju inte påstå att min son var :P
Just nu ligger han på golvet och leker och jag väntar ivrigt på han ska bli lite trött så vi kan samsova lite på soffan :P
R har ju som sagt jobbat natt så han ligger uppe i sängen han, bra för han de.
Igår hände de väl inte så speciellt mycket, ja o Johanna o Milton va ute o gick så vi gick upp till Jossan för att kopiera alla 200 bilder hon knäppte på Milton härom dagen :)
Bra de!

Sen var vi in till stan då när R vaknat och sen hem till Miltons farfar och grattade honom då han fyllde igår. :)
Jaa, och idag då?
Bra fråga, de återstår att se.
Är lite kallt idag med, -8.
Milton säger amamaavaaavvaa heeela tiden, jag hoppas de är mej han menar :D
Adam kallade ju alltid mej för vavva, och ibland låter de som Milton säger de med ;)
Mysigt värre lixom.
Även att han har börjat dregla nå fruktansvärt igen så ja tror den andra tanden är påväg den med.
Ser ju järre skoj ut nu när han bara har en tandising ;D

Yes så ligger de till i lådan.



Nu ska ja busas med min älskade son.

Hörs kanske sen ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

En morgonpigg liten prins :) <3

2010-03-02 @ 13:03:11
URL: http://littledoll.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, jaa verkligen! :)

2010-03-02 @ 19:16:46
URL: http://sandraschilling.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ~090723~

Vilken söt kille ni har!



Det kanske inte syns, men jag har satt två tjocka filtar mellan så gåstolen inte ska fälla ihop sig när han sitter i den, annars är den alldeles för hög för honom! :)

2010-03-04 @ 20:16:38
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0