Natti

Nu sover min lilla älskling, förhoppningsvis bra inatt!
Stackars lilla han, inte lätt med dom där tänderna icke.

Idag då?
Joo som sagt vi var ju uppe med tuppen vi, 05:40 gjorde Milton morgon så de är bara att ställa upp de :)
Efter lite mys och bus i soffan så blev Milton trött så han somnade och jag tittade klart på filmen, som va jätte bra!
Brukar inte vara nå fan av svenka filmer (svenskar suger verkligen på att göra film!) men dom här va jätte bra dom.
Tummen upp lixom!
Sen så drog vi ut på promenad i vanlig ordning, här skippar vi bara när de är 17-18 minus :P haha.
Johanna var såklart med, så drog vi på kyrkis.
Där tycker Milton om att vara :)
Mycket mammor och barn var de där idag, de va trevligt de!
Och sen hem för att väcka R som hade somnat om då vi gick vid nio, så han fick sej en rejäl sovmorgon, väckte honom vid 10 över 12 :P haha.
Sen Maxi för lute bjölhandling osv och sen hem för mat och bad osv :P
Och här sitter jag nu. :)
Bjarne ska komma och kika film med oss, fast ja vet inte vilken..?! De hade dom tydligen redan planerat :P


Livet leker och jag njuter för varje dag, skulle gärna vilja vara hemma med Milton lääänge läänge hur de funkar ju tyvärr inte i längden.
Fast jag tror dagis är rätt bra för barn endå, med måtta.
Var meningen att Milton skulle börja på dagis i okt 15 tim i veckan för jag skulle fortsätta läsa upp gymn, men nääe, de känns inte riktigt bra.. så jag blir hemma ca 1 år till.
Tar bara ut 5 dagar i veckan nu istället då.. funkar de med!

Nu börjar de här bli en rätt lång text, jag som hade så mycket att skriva om för en gångs skull, men man ska ju orka läsa allt med :P

Slänger in lite bilder på den bästaste som finns!






Åhh just de!
Jag har ju helt glömt bort att skriva att Milton försöker krypa !  :)
Fast han fastnar med ena benet, men snart så :)
Nästan så ja gruvar mej.. haha, nej då. De ska bli kul de så han kan ta sej dit han vill lite fortare än att "åla" sej fram ;)
Nu kom B så vi ska vi kika film (dom kikar, jag sover;)

Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

tack Sandra. Det som du skrev var också bra skrivet :) Hur är det med er/familjen? haft en dunder bra helg?

2010-03-07 @ 18:15:14
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0