Rubrik..?

Jag vet att de var längensen jag bloggat.
Men jag tycker det blir typ bara samma o samma hela tiden, vad vi gör på dagarna osv.
Och för de mesta är de lika varje dag! :P
Men i helgen har jag och Milton varit nere i Storvik hos min moster m. familj, vilket har varit toppen.
Skönt att komma iväg lite, synd ara på vädret..antingen snöade de eller så regnade det.
Boring lixom.

Kom hem på måndagen och drog direkt in till stan för att träffa farmor och farfar som varit i Spanien i 6 veckor, så underbart att träffa dom igen!
Kl 9 igår stryrde Johanna och jag bilen upp till S-vall för Birsta och IKEA!
Runt 7 kom vi hem :P
Låång dag, men helt underbar!

Fick med mej en massa hem, köpte även ett nyss tv-rums bord.
De vi hade var så himla stort, + att de är alltid kul med nytt! :)
Köpte lite smått o gott till Milton med, en sänghimmel och lite annat kraffs som de alltid slinker ner när man är där :P

Just nu sover liten och R är på bockarna med jobbet och Johanna kom nu :)
Så nu ska jag vara social med henne!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

Hej sandra. welcome to the blogworld :)

Varför inte visa lite bilder om du tycker det blir bara samma sak hela tiden? ^^ Tack för ditt svar om blöjmärken!

2010-03-31 @ 23:10:36
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0