Smittad

Oookej, något eller någon har smittat mej.
Jag känner mej huslig.
Jag vill sy, baka och laga en massa mat.
Inte likt mej inte..
Men de känns så kul, vill in till stan nu och köpa tyg för att sy gardiner till Miltons rum och lika sängkläder!
Funderar på om ja ska låna farmors symaskin då hon kommer hem eller före, de märks!

Eller är de vårkänslor som börjar smitta mej..? Eller håller jag på att bli en "bull-mamma"..?
Hur som haver mår jag toppen av de iaf! :)

Milton sover fortfarande han lill vännen, när han vaknat ska vi äta lite lunch och busas lite tills pappan kommer hem.
När han kommer så ska jag och Milton tvinga honom att gå med oss till affären för att köpa lite som fattades till att göra köttfärssås (Jaa..Jag ska göra de idag, ni som känner mej vet att jag är inget fan av att laga mat)
Jag säger ju de JAG HAR BLIVIT SMITTAD!

Jaja, nog om de nu.

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

Det här med barnvagnar. Det är bra att många har sina åsikter, men vem har sagt att vi ej kan ha våran vann efter 3månader!? =)

2010-03-17 @ 16:33:00
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0