Vuxna människa..?

Eller kvar i tonårslivet..?
Känns som så.
Hur vuxna människor fortfarande kan vara som små 14-åringar de förstår jag bara inte..
Hur tänker man när man resonerar så..?

Känner mej bara så sjukt irreterad idag, och besviken som bara den.
Brukar inte skriva ut sånna här känslor på bloggen, men nu måsta jag bara få skriva ur mej lite.

Att jag ens blir besviken..När jag vet hur de är..?!









Annars lever livet på i vanlig ordning.
Dagliga underbara promenader osv.
Massa bus med min underbara son som förövring är en säl :P
Ser ut som de när han "kryper" runt här i lägenheten :)
På onsdag ska jag och Hanna och Marina & en massa andra mammor på kyrkis på tacokväll, de kommer bli huur trevligt som hellst!
Mormor Sussie kommer hit och är med Milton hon, kulit för dom de! :)

Nu ska ja inta soffläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0